Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaraca Varinlioğlu, Selin
dc.contributor.authorEsen, Emel
dc.date.accessioned2024-03-29T11:57:10Z
dc.date.available2024-03-29T11:57:10Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationKaraca Varinlioğlu, S. ve Esen, E. (2022). Kurumsal imaj ve itibar yönetimi, Yönetimde İletişim içerisinde 191-205. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.en_US
dc.identifier.isbn9786254272417
dc.identifier.urihttps://www.nobelyayin.com/yonetimde-iletisim-18852.html
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12846/964
dc.description.abstractTeknolojik ve dijital dönüşümle birlikte yönetim anlayışında da çok önemli değişimler meydana gelmiştir. Eserde, yönetimde iletişim tüm yönleriyle incelenmiştir. Liderlikten çeşitlilik yönetimine, inovasyondan etiğe kadar pek çok önemli konu ele alınmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherNobel Akademik Yayıncılıken_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleKurumsal imaj ve itibar yönetimien_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalYönetimde İletişimen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-1802-5452en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Ulusalen_US
dc.contributor.departmentTAÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.startpage191en_US
dc.identifier.endpage205en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster