Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaraca Varinlioğlu, Selin
dc.contributor.authorArda, Cansel
dc.contributor.authorDede, Merve Ahter
dc.contributor.authorBatuk Ünlü, Sevgin
dc.contributor.authorKlein, Müge
dc.contributor.authorZamantılı Nayır, Dilek
dc.date.accessioned2024-03-29T10:40:00Z
dc.date.available2024-03-29T10:40:00Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.citationKaraca Varinlioğlu, S., Arda, C., Dede, Merve A., Batuk Ünlü, S., Klein, M. ve Zamantılı Nayır, D. (2023). The impact of digitalization on the fashion industry in the context of sustainability. Sustainability in Business Management içerisinde 69-90. Shaker Verlag.en_US
dc.identifier.isbn9783844090345
dc.identifier.urihttps://www.econbiz.de/Record/the-impact-of-digitalization-on-the-fashion-industry-in-the-context-of-sustainability-arda-cansel/10014337997/Description#tabnav
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12846/962
dc.description.abstract[Özet yok]en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherShaker Verlagen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleThe impact of digitalization on the fashion industry in the context of sustainabilityen_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalSustainability in Business Managementen_US
dc.contributor.authorID0000-0003-1802-5452en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.contributor.departmentTAÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.startpage69en_US
dc.identifier.endpage90en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster