Bölüm "TAÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü" İşletme Bölümü Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 68, listelenen: 61-68
-
A study on digital leadership scale (DLS) development
(2022)Since digital leadership has become a critical success factor for securing sustainability in companies, it is of great importance to define scalable characteristics of it. In literature, an adequate measuring instrument is ... -
To be, or not to be in formalization: the relationship between HR practices and work engagement in the aviation industry
(2024)Purpose – This study aims to examine the moderating role of formalization in the relationship between human resources (HR) practices and work engagement (WE) in aviation industry employees. The research revealed the ... -
Türk tüketicisinin OR kod kullanımı üzerine keşfedici bir araştırma
(2015)Mobil teknolojinin ve mobil cihazların son yıllardaki hızlı gelişimi ve yaygınlaşması işletmelerin özellikle pazarlama faaliyetlerinde mobil teknolojilere önem vermelerine ve mobil pazarlama kavramının doğmasına sebep ... -
Türk üniversite öğrencilerinin kare kod reklamcılığa karşı tutumları
(2016)Kare kodlar, mobil reklamcılık çerçevesinde kullanımı son yıllarda popüler olan yeni bir teknolojidir. Kare kod reklam kampanyalarının başarılı olabilmesi için tüketicilerin kare kod reklamlara karşı tutumu önemli bir ... -
Uluslararası kariyer yapmak: Eşlerin koordinasyon stratejileri
(Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesi, 2023)Modernleşme çalışma yaşamında yalnızca mal ve hizmet hareketliliğine değil aynı zamanda insan hareketliliğine de zemin hazırlamıştır. Bu gelişmelerden sadece bekar çalışanlar değil, her ikisi de kariyer sahibi olan eşler ... -
Uzaktan çalışma düzeni için sanal ekip yetkinlik modeli geliştirilmesi
(Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesi, 2022)Özellikle pandemi ile birlikte 2020 yılından itibaren birçok ülkede olduğu gibi Türkiye’de de hızlı bir şekilde iş yaşamının vazgeçilmez bir parçası olarak yerini alan uzaktan çalışma düzenine geçilmiştir. Uzaktan çalışma ... -
Value creation through heritage and identity
(Routledge, 2017)Building a strong experience value has become the backbone of increasingly sophisticated tourism. This chapter focuses on how the aspects of identity and heritage are used to build experience value and what the possible ... -
Yapısal güçlendirme: bir ölçek geliştirme çalışması
(2018)Güçlendirme kavramı değişen iş dünyası dinamikleri ile birlikte gittikçe önem kazanmaya başlamış bir olgudur. Çalışanların yetkilendirilmesi ve karar süreçlerine dahil edilmesi çalışan verimliliği ve motivasyonunu arttırmada ...