Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKlein, Müge
dc.contributor.authorBayrak Meydanoğlu, Ela Sibel
dc.date.accessioned2024-06-27T07:33:49Z
dc.date.available2024-06-27T07:33:49Z
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.citationKlein, M., Bayrak Meydanoğlu, Ela S. (2019). Factors affecting consumers’ perceived advertising value regarding augmented reality ads. Proceedings of the IWEMB 2017. IWEMB.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12846/1326
dc.description.abstract[Özet yok]en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherIWEMBen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessen_US
dc.titleFactors affecting consumers’ perceived advertising value regarding augmented reality adsen_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalProceedings of the IWEMB 2017en_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.contributor.departmentTAÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster