Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBayrak Meydanoğlu, Ela Sibel
dc.date.accessioned2024-06-26T12:07:18Z
dc.date.available2024-06-26T12:07:18Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationBayrak Meydanoğlu, Ela S. (2018). Karekod reklamcılık - geleneksel medya reklamlarında kullanılan karekodların reklam başarısındaki rolü. Gazi Kitapevi.en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12846/1319
dc.description.abstractGeleneksel medya araçları ile yapılan reklamlarda kullanılan karekodlar, tüketicinin reklama konu olan ürün ya da hizmet ile ilgili bilginin bulunduğu dijital dünyaya erişmesine ve bu dijital dünyada bazı işlemler yürütmesine imkân tanır. Peki reklamlarda kullanılan karekodlar işletmelerin arzu ettiği gibi offline ve online dünya arasında bir köprü görevi görebilmekte midir? Geleneksel medya içerisine yerleştirilen karekodlar tüketiciler tarafından taranmakta mıdır? Tüketiciler karekod tarama sonrası yönlendirildikleri dijital platformda satın alma, bilgi alma gibi istenen davranışları gerçekleştirmekte midir? Bu sorulara cevap verebilmek için işletmelerin karekod reklamcılığının başarısını ölçmekte kullanacağı göstergelere ihtiyacı vardır. Mevcut çalışmanın amacı karekod reklamcılığı tanıtmak ve işletmelere geleneksel medya reklamlarında kullanılan karekodların başarısını değerlendirmede kullanılabilecek göstergeler önermektir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherGazi Kitapevien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessen_US
dc.titleKarekod reklamcılık - geleneksel medya reklamlarında kullanılan karekodların reklam başarısındaki rolüen_US
dc.typebooken_US
dc.relation.publicationcategoryKitap - Ulusalen_US
dc.contributor.departmentTAÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster