Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorZamantılı Nayır, Dilek
dc.contributor.authorMemili, Esra
dc.contributor.authorRamadani, Veland
dc.contributor.authorFang, Hanqing
dc.contributor.authorRandolph, Robert
dc.date.accessioned2024-04-22T15:09:51Z
dc.date.available2024-04-22T15:09:51Z
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.citationZamantılı Nayır, D., Memili, E., Ramadani, V., Fang, H., Randolph, R. (2022). The role of strategic motivations and mutual dependence on partner selection in SME coopetition. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 48 (3).en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12846/1107
dc.description.abstract[Özet yok]en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherInternational Journal of Entrepreneurship and Small Businessen_US
dc.relation.isversionof10.1504/IJESB.2023.10054445en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessen_US
dc.titleThe role of strategic motivations and mutual dependence on partner selection in SME coopetitionen_US
dc.typearticleen_US
dc.contributor.authorID0000-0001-5382-4271en_US
dc.identifier.volume48en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.departmentTAÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster