Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Bohlender, Arthur" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Made in Germany – inwiefern beeinflusst die Deutsche beratungsqualıtät den klienten?
    (Türk-Alman Üniversitesi, 2019) Bohlender, Arthur; Alver, Füsun
    The present paper examines in what way international clients are influenced by German quality of advice. The analysis takes into account existing theories of “Made in Germany“, customer satisfaction and quality of German consulting. In order to be able to make a comparison all gained prior knowledge is evaluated in a cluster analysis before qualitative questionnaires are developed and experts and consultants as well as independent test persons are interviewed. The researcher develops a category system to enable the evaluation of the data. During the study several indications for “Made in Germany“ as an attractive predictor for the perception of German value work have been revealed. It was striking that interviewees who rated German quality as generally high and successful in international comparison were also able to imagine it is applicable to the quality of advice.

| Türk-Alman Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Türk-Alman Üniversitesi, Beykoz, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim