Ara
Toplam kayıt 12, listelenen: 1-10
Ethno-marketing und die gesellschaftlichen auswirkungen
(Türk-Alman Üniversitesi, 2019)
Main topic of this study is target group marketing based on ethnic market segmentation criteria. Focus lies hereby on the target group of the so-called “German-Turks” in Germany. Ethnic-marketing describes the strategic ...
Karriere und bildungsabschlüsse von vorstandsmitgliedern in deutschland und in der Türkei
(Türk-Alman Üniversitesi, 2019)
As Evans et al. proved with their national career models, every country has its own recruiting patterns for top managers which are highly influenced historically, institutionally, organisationally and culturally. Current ...
The EU and Turkey- steps towards closer relationships and eventually membership? a historical assessment of the post-1999 period
(Türk-Alman Üniversitesi, 2019)
In this study, Turkey’s relationships with the EU in the post-Helsinki era is examined in light of the past experiences of Turkey. It is intended to put a particular emphasis on historical background of the EU-Turkey ...
Türkei-tourismus und krisenmanagement
(Türk-Alman Üniversitesi, 2019)
2015 yılında başlayarak Türkiye’deki uluslararası ziyaretçilerin sayısı hızla düşüş görüp, tüm Türk turizm sektörü krize sürüklenmiştir. 2016 yılında bir önceki yıl ile kıyasla yabancı turist sayısının %30 gerilediği tespit ...
Automobilisierung in der Türkei ab dem ersten weltkrieg
(Türk-Alman Üniversitesi, 2019)
The aim of this master's thesis was to examine the intercultural aspects of Turkey's automobilization. The focus here was on two important rulers, in particular the idea and influence of the USA and Germany, including the ...
Eigenschaften und besonderheiten türkischer verhandlungskultur
(Türk-Alman Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, Türkiye'deki müzakere kültürünün özellikleri incelenerek, ayrıntılı bir şekilde ele alınmıştır. Çalışmanın ilk aşamasında kültür kavramı mevcut teorilere dayanarak Türkiye'nin kültür boyutları açıklamış ve ...
Interkulturelles controlling - herausforderungen für Deutsche unternehmen in der Türkei
(Türk-Alman Üniversitesi, 2019)
This study aims for German companies operating in Turkey to analyze the impact of the cultural differences on Control/Management Accounting and to examine the problems arising therefrom. The theory part of the work is based ...
Türkiye ve Almanya'nın sanayide dijital dönüşümü: Yol haritaları ve şirketlerin karşılaştırılması
(Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2018)
Bu makale Almanya’nın Endüstri 4.0 yol haritası ile Türkiye’nin 2018 yılında açıklanan Dijital
Türkiye yol haritasını içerik açısından karşılaştırmayı amaçlamaktadır. Makalenin bulgularına göre,
Türkiye’nin dijitalleşme ...
Endüstri 4.0'ı Türkiye'nin dış ticareti için bir fırsat penceresine dönüştürmek
(Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, 2018)
Dünyada pek çok ülke Endüstri 4.0 hazırlıklarını ivmeli bir şekilde sürdürürken, bu dönüşüme
ayak uyduramamak Türkiye’nin dış ticareti üzerindeki rekabet baskısını artırıcı bir etki yapacaktır. Bir
yandan ülke içinde ...
Mülteci krizinin AB-Türkiye ilişkilerine etkileri: AB’ye üyelik sürecinden bir “stratejik ortaklığa” doğru mu?
(İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2017)
Türkiye ve AB arasında, Suriye iç savaşının ortaya çıkardığı mülteci krizinin Avrupa’ya yansımalarının arttığı ve krizin bir “Orta Doğu ve yakın bölge krizi” olmaktan çıktığı dönemde ani bir yakınlaşma yaşanmıştır. Bu ...