Search
Now showing items 1-6 of 6
Die auswahl der richtigen e-commerce-software für das eigene unternehmen - anwendung des AHP-Modells
(2012)
E-ticaret için gerekli olan e-ticaret yazılımının doğru seçilmesi şirketler için büyük önem taşımaktadır. Şirketlerin etkili, esnek ve güçlü bir yazılım paketine sahip olmaları gereklidir. Bunun için de yazılım paketlerinin ...
İslamofobi ve anti-semitizm karşılaştırmalarını anlamlandırmak: kapsamlı bir literatür değerlendirmesi
(2018)
Anti-Semitizm ile İslamofobi arasındaki benzerliklere yönelik sürdürülen tartışmalar son zamanlarda oldukça artmıştır. Bu kapsamda akademide ve kamuoyunda “İslamofobi yeni anti-Semitizm mi?” sorusu çok fazla sorulmaya ...
Returns to innovation and growth: a panel data approach for middle income countries
(2018)
This paper attempts to investigate the relationship between the growth of gross domestic product and innovation related activities. A panel data analysis is conducted on a sample of eight middle-income countries covering ...
Türk üniversite öğrencilerinin kare kod reklamcılığa karşı tutumları
(2016)
Kare kodlar, mobil reklamcılık çerçevesinde kullanımı son yıllarda popüler olan yeni bir teknolojidir. Kare kod reklam kampanyalarının başarılı olabilmesi için tüketicilerin kare kod reklamlara karşı tutumu önemli bir ...
Estimating and forecasting trade flows by panel data analysis and neural networks
(2014)
Bu çalışmada 15 Avrupa Birliği ülkesi arasında 1964'ten 2003'e kadar gerçekleşen ticaret akımları ve bunları etkileyen faktörler panel veri analizi ve yapay sinir ağları modellemesi kullanılarak incelenecektir. Her iki ...
Yapısal güçlendirme: bir ölçek geliştirme çalışması
(2018)
Güçlendirme kavramı değişen iş dünyası dinamikleri ile birlikte gittikçe önem kazanmaya başlamış bir olgudur. Çalışanların yetkilendirilmesi ve karar süreçlerine dahil edilmesi çalışan verimliliği ve motivasyonunu arttırmada ...