Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Global markaların yeni manipülasyon stratejisi- Influencer pazarlaması
(2022)
Küreselleşmeyle birlikte gittikçe büyüyen ve dünya pazarına hâkim olan global markaların, Instagram gibi sosyal medya platformlarında ünlenen Influencerları kanaat önderi olarak kullanarak, özellikle Z kuşağı gençleri satın ...
Tamara Ekoköyü'nün daveti
(Yeni İnsan Yayınevi, 2022)
Ben bu kitabı Portekiz’deki Tamera Ekoköyü’nün sözcüsü olarak yazıyorum. Bu kitap, insanların bir arada nasıl yaşayabileceğini ve şiddetsiz bir toplumun geleceğine yönelik edinilmiş tecrübeleri kırk yıldır süren Tamera ...
Türkiye'de genç izleyiciler, youtube kültürü ve hayran kavramıYoung audıences, youtube culture and fandom concept in Turkey
(2022)
Günümüzde dijital teknolojiler ile gelişen dijital kültürlerin oluşumunu ve gündelik hayattaki yerini kavrayabilmek adına iletişim teknolojilerine izleyici ve kullanıcı perspektifinden yaklaşmak gerekir. Bu sebeple bu ...