Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Global markaların yeni manipülasyon stratejisi- Influencer pazarlaması
(2022)
Küreselleşmeyle birlikte gittikçe büyüyen ve dünya pazarına hâkim olan global markaların, Instagram gibi sosyal medya platformlarında ünlenen Influencerları kanaat önderi olarak kullanarak, özellikle Z kuşağı gençleri satın ...
Digitalizing family: Digital parenting during the Covid-19 pandemic
(Peter Lang, 2022)
The Covid-19 pandemic has not only affected the health and life of people around the
world but also many areas such as the economy, the way of doing business, working
life, the education sector, the urban life, and ...
Tamara Ekoköyü'nün daveti
(Yeni İnsan Yayınevi, 2022)
Ben bu kitabı Portekiz’deki Tamera Ekoköyü’nün sözcüsü olarak yazıyorum. Bu kitap, insanların bir arada nasıl yaşayabileceğini ve şiddetsiz bir toplumun geleceğine yönelik edinilmiş tecrübeleri kırk yıldır süren Tamera ...
Türkiye'de genç izleyiciler, youtube kültürü ve hayran kavramıYoung audıences, youtube culture and fandom concept in Turkey
(2022)
Günümüzde dijital teknolojiler ile gelişen dijital kültürlerin oluşumunu ve gündelik hayattaki yerini kavrayabilmek adına iletişim teknolojilerine izleyici ve kullanıcı perspektifinden yaklaşmak gerekir. Bu sebeple bu ...