Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Türkiye’de uluslararası ilişkiler disiplininde kadın akademisyen olmak: cam tavanlar ve fildişi bodrumlar
(2020)
Türkiye’deki üniversitelerde Uluslararası İlişkiler/Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümlerinde çalışan kadın akademisyen sayıları, kariyerin ilk basamaklarında nispeten yüksek olmasına karşın, özellikle profesörlük ...
Ticaret savaşlarının uluslararası ticaret ve reel ekonomiye etkisi
(2020)
Uluslararası ticarette korumacılık akımları bazı dönemlerde azalmakta, bazı dönemlerde ise artmaktadır. Bu çalışma, 2008 yılından itibaren dünya ticaretinde düzeyi gittikçe artan korumacılık hakkında kapsamlı bir literatür ...
İşletmelerin dijital dönüşüm senaryoları - kavramsal bir model önerisi
(2020)
Son yıllarda, büyük veri, sensörler, bulut bilişim, sosyal medya vs. gibi dijital teknolojilerin mümkün kıldıkları ile gündeme gelen dijital dönüşüm, tüm dünya ekonomisini ve bunun içinde yer alan işletmeleri yakından ...
Leadership characteristics in the era of digital transformation
(2020)
Digital transformation provoked by Industry 4.0 should not be just seen as a technological issue, it causes also fundamental changes in processes and in organizations of companies. Notably a new understanding of leadership ...
An empirical cross-country study on consumers’ attitude towards augmented reality advertising
(2020)
The use of AR technology for advertising is becoming more and more popular. For the efficacy of AR ad campaigns, consumers' attitudes towards AR ads are decisive. One of the major elements that determines consumers’ attitudes ...