Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Global markaların yeni manipülasyon stratejisi- Influencer pazarlaması
(2022)
Küreselleşmeyle birlikte gittikçe büyüyen ve dünya pazarına hâkim olan global markaların, Instagram gibi sosyal medya platformlarında ünlenen Influencerları kanaat önderi olarak kullanarak, özellikle Z kuşağı gençleri satın ...
The labor of the good: sustaining Berlin's temporal infrastructure in Turkish-run corner shops
(Nomos Verlagsgesellschaft, 2022)
Berlin's spoils (businesses that are similar to corner shops and open late hours and on Sundays) provide their customers with temporal flexibility. Amidst globally-rising xenophobic sentiments, Turkish owners and workers ...
Türkiye'de genç izleyiciler, youtube kültürü ve hayran kavramıYoung audıences, youtube culture and fandom concept in Turkey
(2022)
Günümüzde dijital teknolojiler ile gelişen dijital kültürlerin oluşumunu ve gündelik hayattaki yerini kavrayabilmek adına iletişim teknolojilerine izleyici ve kullanıcı perspektifinden yaklaşmak gerekir. Bu sebeple bu ...