Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Global markaların yeni manipülasyon stratejisi- Influencer pazarlaması
(2022)
Küreselleşmeyle birlikte gittikçe büyüyen ve dünya pazarına hâkim olan global markaların, Instagram gibi sosyal medya platformlarında ünlenen Influencerları kanaat önderi olarak kullanarak, özellikle Z kuşağı gençleri satın ...
Sarmal gazetecilik nedir, iletişim süreçlerini nasıl etkiler?
(TRT Akademi, 2023)
21.yy’ın belki de en önemli özelliklerinden biri, teknolojik gelişmelerin hızla meydana gelmesi ve zaman ve mekân algısının bu hız sonucunda tamamen değişmesiyle açıklanabilmektedir. Özellikle 2010 yılı ve sonrasında inşa ...
Sosyal medyada dil kullanımı: Emojiler sayesinde hızlı iletişime geçiş
(2023)
Throughout history, humanity has communicated in various ways and developed the process of socialization. With technological developments and the modernization of societies, written communication has ...
Alman basınında Türklerin ötekileştirilmesi: Bild gazetesi örneği
(2023)
1960'lı yılların sonunda konuk işçi sıfatıyla önce kısa süreliğine
Türkiye'den Almanya'ya giden Türk'ler, ikinci ve üçüncü kuşağın
da Almanya'da dünyaya gelmesiyle Türkiye'ye geri dönme
planlarını ertelediler. Kısa ...