Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Medyada “öteki”nin temsili: etnik komediler
(2017)
Kimlik ve kimliğin inşa sürecinde, tanım yapabilmek adına sıklıkla karşılaştırma yapılabilecek bir "öteki" aranmış, öteki ile benlik arasındaki karşıtlıklar kullanılarak tanımlama yapılmıştır. Öteki ve yabancı kavramları, ...
Stratejik lider iletişimi ve sosyal medya: Türkiye’de şirket genel müdürlerinin Twitter kullanımı üzerine bir inceleme
(2018)
Günümüzde halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim pratiklerinde sosyal medyanın önemli bir araç olarak kullanıldığı gerçeği yadsınamaz. Sosyal medyanın içerik üretim, tüketim ve yeniden üretim süreçlerindeki çok kanallı ...
Gençler İçin 21. yüzyıl becerileri ve dijitalleşen dünyanın gereklilikleri: Yeni okuryazarlıklar
(Gençlik Araştırma Dergisi, 2021)
Değişen dünyada toplumların geleceği konumundaki gençlerin ihtiyaç duydukları yetkinlikler, farklı
disiplinlerin alan yazınlarında sıklıkla 21. yüzyıl yetkinlikleri başlığı ile karşımıza çıkar. Bu yetkinlik
setlerine ...
Yeni medya araştırmalarında yöntemler ve araçlar ne kadar yeni? Türkiye'deki lisansüstü tezlere dair bir meta analiz çalışması
(2020)
Yeni medya, hem iletişim disiplininde hem de disiplinlerarası çalışma alanlarında sıklıkla
karşımıza çıkan bir anahtar kelime olma özelliğini korumaktadır. Yeni medya alanında
yapılan akademik çalışmalara bakıldığındaysa, ...
Yeni medya okuryazarlığının eğitim sistemindeki yeri: İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin yaklaşımı
(Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya Ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, 2020)
Dijital çağda doğan yeni nesil, çoğunlukla yeni medya kanallarının kullanımında,
mesajların bu kanaldan iletilmesinde, mesajların (yeniden) üretilmesinde ve
dağıtılmasında doğal bir yetenek sergilemektedir. Öğretmenler ...
Twitter’ın farklı iletişim uygulamalarında eşzamanlı araçsallaşması: Covid-19 pandemisinde Dr. Fahrettin Koca’nın twitter paylaşımlarının analizi
(2021)
Sosyal medya ve sosyal ağ platformları, farklı stratejik iletişim uygulamalarında kanal ve araç olarak yer alabilmektedir. Bir sosyal ağ platformu olarak Twitter, gündemin gereklilikleri bağlamında eş zamanlı olarak farklı ...