Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Global markaların yeni manipülasyon stratejisi- Influencer pazarlaması
(2022)
Küreselleşmeyle birlikte gittikçe büyüyen ve dünya pazarına hâkim olan global markaların, Instagram gibi sosyal medya platformlarında ünlenen Influencerları kanaat önderi olarak kullanarak, özellikle Z kuşağı gençleri satın ...
Türkiye'de genç izleyiciler, youtube kültürü ve hayran kavramıYoung audıences, youtube culture and fandom concept in Turkey
(2022)
Günümüzde dijital teknolojiler ile gelişen dijital kültürlerin oluşumunu ve gündelik hayattaki yerini kavrayabilmek adına iletişim teknolojilerine izleyici ve kullanıcı perspektifinden yaklaşmak gerekir. Bu sebeple bu ...
Dijitalleşen dünyada etkin oyuncu ve izleyici: Detroit oyunu ve Bandersnatch Filmi üzerinden karşılaştırmalı analiz
(Veche, 2022)
Bu çalışmada dijitalleşme özelinde oyuncunun ve izleyicinin analizi yapılmıştır. Dijitalleşmenin ne
olduğu tartışılmış ve dijitalleşme öncesi dönemdeki tanımlar, klasik tanımlar olarak kabul edilmiştir.
Dijitalleşme ...
Bir faaliyet olarak felsefe ve düşünce
(2022)
Düşünme, insan için düşüncenin ortaya çıkması için yegâne imkândır. İnsan, bütün soyutluğuna rağmen, teorik düşünce ile de
edimsel olarak irtibat kurar. Bu makalede, felsefe etkinliği bir “eylem” olarak ele alındı ve ...