Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorBayrak Meydanoğlu, Ela Sibel
dc.contributor.authorTeodorescu, Margareta
dc.contributor.authorCerit, Mustafa Murat
dc.contributor.authorAbbasoğlu, Hilmi Berkay
dc.date.accessioned2024-04-22T16:28:40Z
dc.date.available2024-04-22T16:28:40Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.citationBayrak Meydanoğlu, Ela S., Teodorescu, M., Cerit, Mustafa M., Abbasoğlu, Hilmi B. (2023). The determinants of purchase intention for environmentally sustainable apparel: An extended theory of planned behavior. Sustainability in Business Management içerisinde 1-15. Shaker Verlag.en_US
dc.identifier.isbn978-3-8440-9034-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12846/1112
dc.description.abstract[Özet yok]en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherShaker Verlagen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessen_US
dc.titleThe determinants of purchase intention for environmentally sustainable apparel: An extended theory of planned behavioren_US
dc.typebookParten_US
dc.relation.journalSustainability in Business Managementen_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US
dc.contributor.departmentTAÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage15en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster