Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Stratejik lider iletişimi ve sosyal medya: Türkiye’de şirket genel müdürlerinin Twitter kullanımı üzerine bir inceleme
(2018)
Günümüzde halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim pratiklerinde sosyal medyanın önemli bir araç olarak kullanıldığı gerçeği yadsınamaz. Sosyal medyanın içerik üretim, tüketim ve yeniden üretim süreçlerindeki çok kanallı ...
İslamofobi ve anti-semitizm karşılaştırmalarını anlamlandırmak: kapsamlı bir literatür değerlendirmesi
(2018)
Anti-Semitizm ile İslamofobi arasındaki benzerliklere yönelik sürdürülen tartışmalar son zamanlarda oldukça artmıştır. Bu kapsamda akademide ve kamuoyunda “İslamofobi yeni anti-Semitizm mi?” sorusu çok fazla sorulmaya ...
Arap baharı bağlamında Orta Asya'da toplumsal protesto dinamikleri ve potansiyeli
(2013)
Arap Baharı olarak adlandırılan Ortadoğu’daki toplumsal protesto hareketleri ve bununla beraber gelen siyasal değişim süreci, bütün dünyada dikkatle izlenmektedir. Özellikle benzer otoriter siyasal sistemlere ve sosyoekonomik ...