Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Uzaktan çalışma düzeni için sanal ekip yetkinlik modeli geliştirilmesi
(Çanakkale On Sekiz Mart Üniversitesi, 2022)
Özellikle pandemi ile birlikte 2020 yılından itibaren birçok ülkede olduğu gibi Türkiye’de de hızlı
bir şekilde iş yaşamının vazgeçilmez bir parçası olarak yerini alan uzaktan çalışma düzenine
geçilmiştir. Uzaktan çalışma ...
Factors affecting work- family conflict in the digital work environment
(Peter Lang, 2022)
The Covid-19 pandemic has not only affected the health and life of people around the
world but also many areas such as the economy, the way of doing business, working
life, the education sector, the urban life, and ...
The impact of digitalization on the fashion industry in the context of sustainability
(Shaker Verlag, 2023)
[Özet yok]
The significance of renewable energy for financial sustainability: A time series analysis
(Shaker Verlag, 2023)
Companies are increasingly considering the importance of sustainability in its environmental, economic, and social dimensions. To maintain an environmentally, economically, and socially sustainable world for future ...
Dijitalleşen dünyada iş süreç yönetiminin yeri
(Nobel Yayıncılık, 2023)
Teknolojik gelişmelerdeki değişimin hızlı temposuna ayak uydurmaya çalışan birçok kuruluş için iş süreçleri yönetimi (Business Process Management, BPM), dijital dönüşümde ustalaşmanın ve iş modellerini yenilemenin bir ...
Dijital dönüşüm ve yönetimi
(Nobel Yayıncılık, 2023)
İşletmelerin tüm yapı ve süreçlerini gözden geçirmelerini sağlayan dijitalleşme ve dijital dönüşüm sürecini farklı boyutlarıyla ele alma amacıyla ortaya çıkmıştır. Ülkemizin birbirinden güzide on iki farklı üniversitesinden, ...
İşletmelerin dijital dönüşüm senaryoları - kavramsal bir model önerisi
(2020)
Son yıllarda, büyük veri, sensörler, bulut bilişim, sosyal medya vs. gibi dijital teknolojilerin mümkün kıldıkları ile gündeme gelen dijital dönüşüm, tüm dünya ekonomisini ve bunun içinde yer alan işletmeleri yakından ...
Leadership characteristics in the era of digital transformation
(2020)
Digital transformation provoked by Industry 4.0 should not be just seen as a technological issue, it causes also fundamental changes in processes and in organizations of companies. Notably a new understanding of leadership ...
An empirical cross-country study on consumers’ attitude towards augmented reality advertising
(2020)
The use of AR technology for advertising is becoming more and more popular. For the efficacy of AR ad campaigns, consumers' attitudes towards AR ads are decisive. One of the major elements that determines consumers’ attitudes ...