Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Türk üniversite öğrencilerinin kare kod reklamcılığa karşı tutumları
(2016)
Kare kodlar, mobil reklamcılık çerçevesinde kullanımı son yıllarda popüler olan yeni bir teknolojidir. Kare kod reklam kampanyalarının başarılı olabilmesi için tüketicilerin kare kod reklamlara karşı tutumu önemli bir ...
Turkey's EU accession process: do member states matter?
(Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2016)
The Turkish accession process has proved to be a sui generis case of EU enlargement as it has so far been dominated by a vicious cycle of ebbs and flows. This paper explores the impact of the EU's member states on the ...
Historicising eurocentrism and anti-eurocentrism in IR: a revisionist account of disciplinary self-reflexivity
(Cambridge Univ Press, 2016)
The role of Eurocentrism in International Relations (IR) has become a focal point for critical scholarship. However, anti-Eurocentric scholars tend to overlook the extent to which Eurocentrism is a tempo-spatial phenomenon ...
Europe's crises, Germany's leadership and Turkey's EU accession process
(Ifo institute for Economic Research e.V., 2016)
The unique and deep-rooted relations between Turkey
and Germany rest upon a variety of political, economic
and societal linkages. Germany is defined as
Turkey’s leading trading partner, with bilateral trade volume ...
Bir exit beklemiyorduk
(2016)
İngiltere’deki Brexit referandumu sonuçları pek çok kişi için şaşırtıcı oldu. İngiltere’nin Avrupa Birliği (AB) ile yollarını ayırması ihtimali üzerinde çok konuşuldu, spekülasyonlar yapıldı. Ancak sonuçların yüzde 52 ...