Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorPosos Devrani, Ayşe Elif
dc.date.accessioned2021-01-08T21:51:40Z
dc.date.available2021-01-08T21:51:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn1304-3846
dc.identifier.issn2619-9718
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr//makale/TXpFeU9UZzRPQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12846/438
dc.description.abstractGünümüzde halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim pratiklerinde sosyal medyanın önemli bir araç olarak kullanıldığı gerçeği yadsınamaz. Sosyal medyanın içerik üretim, tüketim ve yeniden üretim süreçlerindeki çok kanallı yapısı, geleneksel halkla ilişkiler pratiklerindeki tek kanallı iletişim yapısına dair ezberi bozmuştur. Tüm bu gelişmeler, kurumsal iletişim alanındaki önemli bir çalışma kolu olan stratejik lider iletişimi alt başlığını da yeni fırsatlar, imkanlar ve tehditlere açmıştır. Bu çalışmada, Fortune Türkiye 500 sıralamasındaki ilk 100 şirketin genel müdürlerinin Twitter özelindeki sosyal medya kullanımları incelenecektir. Kurumların doğal sözcüsü konumundaki üst düzey yöneticilerin, öncelikle Twitter’da ne kadar aktif oldukları, sonrasında ise paylaşımlarında bağlı bulundukları kurumun kimliğini kendi sosyal medya kullanımlarında bir politika olarak kabul edip etmediklerini sorgulanacaktır.en_US
dc.description.abstractNowadays, it is a fact that social media is used as an important tool in public relations and institutional communication practices. the multichannel structure of social media in the processes of content production, consumption, and reproduction has been a challenge for one-channel communication of traditional public relations practices. All these developments open up new opportunities, possibilities and threats for strategic leadership communication, which is an important line of corporate communication. In this study, the Twitter usage among the general managers of first 100 companies, which are on the Fortune Turkey 500 list, will be examined. It will be questioned whether the top managers, the institutions’ natural spokesperson, are active in Twitter and whether they accept the corporate identity of their company as a policy in their social media use.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectKültürel Çalışmalaren_US
dc.subjectTarihen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.titleStratejik lider iletişimi ve sosyal medya: Türkiye’de şirket genel müdürlerinin Twitter kullanımı üzerine bir incelemeen_US
dc.title.alternativeStrategic leadership communicatıon and social media: a study on Twitter usage among general managers in Turkeyen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAkdeniz İletişimen_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issueÖzel Sayıen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanen_US
dc.contributor.departmentTAÜ, Kültür ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Kültür ve İletişim Bilimleri Bölümüen_US
dc.contributor.institutionauthorPosos Devrani, Ayşe Elif
dc.identifier.startpage77en_US
dc.identifier.endpage88en_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster